Luxo Jr.
Malá lampa nájde loptu na hranie a je to zábava, kým lopta nepraskne. Keď si starší Luxo myslí, že jeho dieťa sa upokojilo, Luxo jr. nájde ďalšiu loptu – desaťkrát väčšiu.