Zeitpunkt X
Stavebný manažér Thomas Zetzsche je hrdý na pokrok na svojej takmer dokončenej budove. Z ničoho nič sa však tento sen začne rúcať, keď sa objavuje čoraz viac závad a termín otvorenia sa odkladá. Thomas musí niesť zodpovednosť v tomto chybnom systéme.
Vedúci stavby Thomas Zetzsche je hrdý na pokrok na svojej takmer dokončenej budove. Elektroinštalácia je hotová, steny sú vymaľované a prebiehajú záverečné kontroly. Pôsobivá budova, ktorú vytvoril, je splneným moderným snom. Z ničoho nič sa však tento sen začne rúcať, pretože sa objavuje čoraz viac závad. Káble vedú do slepých uličiek, požiarna ochrana zlyháva a chýbajú celé miestnosti. Thomas sa zúfalo pokúša budovu opraviť, ale nakoniec sa zmieri s tým, že termín otvorenia sa musí odložiť a musí niesť zodpovednosť.