Magické guľky
Partia sa snaží dostať z Jen jej schopnosť tým, že ju vystresuje. Carrie sa ju snaží dostať k zubárke, ale tento pokus nevyjde, keďže Jen dostane poriadnu dávku vália. Kash skúsi niečo dramatickejšie a Jen unesie, čo dopadne naozaj zle a musia si na pomoc zavolať arogantnú Andy. Spermokňažník sa premení na muža, ale opäť ho nikto nepristihne, kým sa nepremení späť.