Malá morská víla
Ariela, nezbedná a zábavu milujúca morská víla je očarená všetkým ľudským. Neuposlúchne otcov príkaz, aby sa vyhýbala svetu nad hladinou a uzavrie dohodu s prefíkanou morskou čarodejnicou a vymení svoj krásny hlas za nohy. Dokáže ale získať aj princovo srdce?
Ariela, nezbedná a zábavu milujúca morská víla je očarená všetkým ľudským. Neuposlúchne otcov príkaz, aby sa vyhýbala svetu nad hladinou a vypláva na súš a v zúriacej búrke zachráni princa svojich snov. Rozhodnutá stať sa človekom, uzavrie dohodu s prefíkanou morskou čarodejnicou Ursulou a vymení svoje plutvy a krásny hlas za nohy. S najlepším kamarátom po boku, rozkošným a zhovorčivým Flounderom a jej neochotným garde Sebastianom - karibským krabom spievajúcim reggae, musí Ariela získať princovu lásku a zachrániť otcove kráľovstvo – a všetko v napínavých pretokoch s časom. Film obsahuje zobrazenie tabaku.