Mamy na Mars
Deväťročný Milo zistí, ako veľmi potrebuje mamu, až keď ju unesú Marťania. Vydá sa na cestu, aby ju zachránil a pomôžu mu pri tom pozemšťan Gribble a rebelské marťanské dievča menom Ki.
Disney a držiteľ Oscara Robert Zemeckis prichádzajú s najbláznivejším dobrodružstvom na tejto strane galaxie – Mamy na Mars. Vynes smeti, zjedz tú brokolicu, veď kto potrebuje mamu? Deväťročný Milo zistí, ako veľmi mamu potrebuje, keď ju unesú Marťania, ktorí plánujú ukradnúť jej materinskosť pre svojich najmenších. V pretekoch o čas a kyslík Milova snaha nepozná hranice a s nečakanou pomocou k mame možno nájde cestu viacerými spôsobmi. Je to nefalšovaný príbeh z iného sveta, plný bláznivej zábavy.