Maradona Confidential
Sú ľudia, ktorí sa stali legendami, skutočnými ikonami našej doby: ale ikona je podľa definície zahalená tajomstvom, nedosiahnuteľná a nedefinovateľná. Film Maradona Confidential rozpovie príbeh Diega Armanda Maradonu, najlepšieho futbalistu všetkých čias.