Mary Poppins
Poďte spolu s "prakticky perfektnou" Mary Poppinsovou (Julie Andrews) na "veselé prázdniny". Mary zázračne premení každú povinnosť na hru a každý deň na rozmarné dobrodružstvo. Pri sledovaní filmu vás očaria nezabudnuteľné postavy, ako napríklad talentovaný kominár Bert (Dick Van Dyke). Na to, aby ste si túto nadčasovú disneyovskú klasiku zamilovali, nebudete potrebovať ani "lyžičku cukru".