Mehiläiskesä
Eedi trpí eko-úzkosťou, a preto sa rozhodne zanechať štúdium a začať včeláriť, s čím jej pomáha jej neochotná matka Anne. To, čo Anne naháňa strach, nie je budúcnosť, ale včely. Čoskoro si obe ženy uvedomia, že záchrana včiel nie je ľahká úloha.