Platiť za zhliadnutie
Jednotka BAU pátra po ďalšom prepojení na sieť sériových vrahov, keď sledujú tím pre násilné vlámania. Alvez a Garciová presvedčia Tylera Greena, aby sa podrobil kognitívnemu interview, ktoré odomkne jeho spomienky na Sicarius.