Mickey - Čo sa stalo na Vianoce
Zaspomínajte si spolu s Mickeym, Minnie a ich slávnymi priateľmi na veselé aj dojímavé vianočné chvíle. Zažite zmes dobrodružstva a čarovných vianočných pesničiek a oslávte tú pravú atmosféru Vianoc.
Najslávnejšie Disneyho hviezdy zažiaria v čarovnom a hrejivom filme, ktorý sa určite stane vianočnou klasikou. V troch čarovných príbehoch o Vianociach si Mickey, Minnie a ich slávni priatelia spoločne nostalgicky zaspomínajú na lásku, vianočné kúzla a prekvapenia z minulých rokov. Minnie a Mickey si spomenú na svoje najčarovnejšie Vianoce. Goofy a Max nám vyrozprávajú, ako návšteva skutočného Santu premenila Vianoce na tie najkrajšie sviatky. A Hui, Dui a Lui nám povedia, ako zistili, v čom je skutočné kúzlo týchto sviatkov. A v závere si všetci spolu zaspievajú čarovné vianočné pesničky.