Moje ja
Drevená bábka, ktorá chce zúfalo zapadnúť, vysloví pri padajúcej hviezde osudné želanie, čo podnieti cestu sebapoznania. Jej túžba zapadnúť medzi vrstovníkov ju vedie neblahou cestou a spochybňuje jej pohľad na to, kým je a kam patrí.
Drevená bábka, ktorá chce zúfalo zapadnúť, vysloví pri padajúcej hviezde osudné želanie, čo podnieti cestu sebapoznania. Jej túžba zapadnúť medzi vrstovníkov ju vedie neblahou cestou a spochybňuje jej pohľad na to, kým je a kam patrí. „Moje ja“ je najnovším dielom uznávaného SparkShorts programu Pixaru, ktoré režíruje Searit Hulufová a produkuje Eric Rosales.