Najdrahšia mamička
Grace požiada Chanel o pomoc, aby sa dozvedela viac o minulosti KKT, a nakoniec si uvedomí, že sa od svojej najväčšej nepriateľky až tak veľmi nelíši. Dekanke Munschovej zatiaľ „preskočí“, keď sa stane najnovším cieľom Červených diablov.