Pravdepodobne
Wildcats majú na týždeň zakázané skúšať a počas „Pracovného veľtrhu“ sa napätie bude dať krájať. Ricky a Nini majú pocit, že každý chce niečo iné, zatiaľ čo EJ sa zbližuje s Ginou. Pán Mazzara pomáha slečne Jenn s konkurzom. Big Red má obavy, že Ashlyn nerozumie jeho snom. Kourtney nevie, čo si má myslieť o Howiem. Rickyho priznanie vedie k rozhodnutiu o jeho vzťahu s Nini. Čo prinesie budúcnosť Wildcats?