Moulin Rouge!
Nicole Kidman a Ewan McGregor účinkujú v tomto vášnivom, ale tragickom milostnom romániku, ktorý sa odohráva vo fantastickom svete parížskeho nočného života od režiséra Baza Luhrmana.
Keď idealistický básnik (Ewan McGregor) je vtiahnutý do temného, fantastického sveta parížskeho nočného klubu „Moulin Rouge“, objaví oslnivú oázu sexu, drog a vzrušenia. Ocitne sa v ľúbostnej afére s hviezdou klubu, ktorá je najslávnejšou kurtizánou (Nicole Kidman) v meste, v tomto tragickom milostnom príbehu od režiséra Baza Luhrmana.