Na tenkom ľade
Pestovateľ stromov Káčer Donald zvedie súboj dôvtipu s nezbednými čipmankami Chipom a Daleom, keď ich prichytí skladovať žalude do stromu, o ktorý sa stará. Donald im spôsobí problémy svojím orezávačom vetiev (ktorý si čipmankovia popletú s vtákom) a vedrom smoly, ale Chip a Dale ho prekabátia a Donald ostane šokovaný, ako nikdy.