Nádej v hrôze
Posledná kapitola KOSTÍ pokračuje presne tam, kde skončila posledná séria – Brennanovú uniesol jej bývalý asistent Zack Addy a Booth spolu so zvyškom tímu po nej zúfalo pátrajú. Záchrana Brennanovej je však len začiatkom ich problémov.