Najväčšie hity
Harriet zistí, že niektoré piesne ju dokážu preniesť späť v čase – a to doslova. Znova prežíva dávny románik, zatiaľ čo v prítomnosti stretne novú lásku vďaka spojeniu medzi hudbou a spomienkami, a kladie si otázku – keby mohla zmeniť minulosť, mala by to urobiť?