V dobrom aj v zlom
Po konfrontovaní Brodyho sa Sarah rozhodne, že nechce, aby bol súčasťou jej života. Olivia sa len ťažko zmieruje s novým prírastkom do rodiny.
Po tom, čo Sarah konfrontovala Brodyho s tým, že je jej otec, sa rozhodne, že už viac nechce, aby bol súčasťou nielen jej, ale aj Norinho života. Nora sa ho však nedokáže vzdať. Olivia sa len ťažko zmieruje s novým prírastkom do rodiny, bábätkom Danielom.