Policajti z New Yorku
Daredevil, ktorého uväzní Punisher, zápasí s morálnym aspektom spravodlivosti samozvaných ochrancov. Medzičasom pracujú Foggy a Karen na tom, aby zachránili firmu.
Daredevil sa prebudí ako Punisherov zajatec a prosí ho, aby prestal zabíjať, lebo má pocit, že v každom je dobro a každý zločinec môže dosiahnuť vykúpenie. Punisher trvá na tom, že to, čo robí je nutné, a že vraždením zločincov dosiahne, že už nikdy nikomu inému neublížia, zatiaľ čo Daredevil ich iba zraní a tým len oddiali, čo je nevyhnutné. Ich debata vyvrcholí tým, že Punisher privedie Grotta. Punisher ponúkne Daredevilovi voľbu, ktorá mu spôsobí morálnu dilemu.