Nesmrteľný a Nešťastie
Fuko Izumová má schopnosť „unluck“, ktorou prináša smolu každému, kto sa jej dotkne. Keď sa pokúša spáchať samovraždu, muž so schopnosťou „undead“ a nesmrteľným telom sa náhle objaví pri nej a poteší sa, že konečne stretol niekoho, kto má schopnosť zaistiť mu skutočnú smrť. Unesie Fuko a hľadá vhodné podmienky na to, aby vypustil do sveta najväčšie nešťastie, keď po nich začnú pátrať lovci z organizácie na reguláciu neidentifikovaných úkazov zvanej Union.