Uctievanie hrdinu
Po explózii v Indianapolise sa Jednotka pre analýzu správania pokúša neznámeho zadržať skôr, než dôjde k ďalším bombovým útokom.
Keď kaviareň v Indianapolise vyletí do vzduchu, z trosiek sa vynorí hrdina. Jednotka pre analýzu správania sa pokúša ochrániť jeho aj jeho rodinu a zároveň pátra po neznámom, aby ho zadržali skôr, než dôjde k ďalším incidentom.