Otázka života a smrti
Reportér Lee získa vytúžený rozhovor so Shenom, mocným a notoricky známym vrahom, ktorý je hlavným podozrivým z masakru rodiny Yehovcov. Shen sa vychvaľuje ohľadom svojej minulosti nájomného vraha, ale popiera, že by zabil rodinu Yehovcov. Lee ako jediný prežil ten masaker a tlačí na Shena, aby mu prezradil viac.
Reportér Lee získa na charitatívnej aukcii maľbu, len aby sa stretol s jej uväzneným autorom Shenom, ktorý bol kedysi mocným a notoricky známym vrahom, ktorý je hlavným podozrivým z masakru rodiny Yehovcov. Počas rozhovoru sa Shen vychvaľuje ohľadom svojej minulosti nájomného vraha pre mocného šéfa gangu a spomína vraždy, ktoré pre podsvetie spáchal, ale vyhýba sa debate a masakri rodiny Yehovcov. Aj keď dôkazy neboli presvedčivé, Shena určili za vraha a jeho motívom bola údajne chamtivosť. Shen popiera, že bol zapletený do masakru rodiny Yehovcov. Lee na neho tlačí, aby mu prezradil viac a Shen si uvedomí, že Lee je jediným preživším masakru.