One Minute
Dvadsiatničky Lizzy a Nike sa sťahujú do nového bytu. V byte oproti cez ulicu zazrú svoje dvojníčky. Netrvá dlho a prídu na to, že ich susedky sú časovo o minútu pred nimi a že práve Lizzy a Nike sú zrkadlo, to ony sú dvojníčky dievčat. Na balkóne oproti si zrazu všimnú zamaskovaného muža. V snahe prežiť sa musia pokúsiť varovať svoje ja z budúcnosti.