Ostrov pokladov
Ahoj, kamaráti! Nastúpte na palubu dobrej lode Hispaniola a vydajte sa hľadať zakopaný poklad v jednej z najoceňovanejších dobrodružných klasík od Disneyho! Vo svojom prvom hranom filme Walt Disney živo oživil nadčasový príbeh Roberta Louisa Stevensona o korzároch a zakopanom zlate. Autentické lokality, bohaté farebné fotografie a mušketová akcia pripravujú pôdu pre hrdinské činy mladého Jima Hawkinsa (Bobby Driscoll) – a ľstivosť tohto zákerného, jednonohého piráta všetkých pirátov, Dlhého Johna Silvera. Áno, ak chcete zažiť vzrušenie, ktoré môže priniesť len poklad a zrada, niet lepšej destinácie ako OSTROV POKLADOV!