Otec nevesty
Steve Martin sa v tomto dojímavom a zábavnom príbehu predstaví v úlohe Georga Banksa, zmäteného otca, ktorý sa nedokáže vzdať svojej dcéry po tom, ako neočakávane ohlási svoje svadobné plány.