Papierové mestá
Po tom, čo sa Quentin (Nat Wolff) a Margo (Cara Delevingne) vyberú na nočné dobrodružstvo, Margo zmizne. Táto dojímavá mysteriózna romanca je od autora románu Na vine sú hviezdy.
Podľa úspešného autora Johna Greena (Na vine sú hviezdy), Papierové mestá sú príbehom o dospievaní Quentina a jeho záhadnej susedky Margo, ktorá tak veľmi milovala záhady, až sa jednou stala. Po tom, čo ho zoberie na nočné dobrodružstvo naprieč ich rodným mestom, Margo zrazu zmizne a zanechá po sebe šifrované indície, ktoré musí Quentin rozlúštiť. Pátranie vedie Quentina a jeho bystrých kamarátov na vzrušujúce dobrodružstvo, ktoré je aj vtipné aj dojímavé. Aby našiel Margo, Quentin musí objaviť hlbší význam skutočného priateľstva – a skutočnej lásky.