Percy Jackson: Zlodej blesku
Keď ho prinesú do špeciálneho tábora na trénovanie bohov, 17-ročný chlapec, ktorý sa vykašľal na školu, zistí, že je Poseidonov poloľudský syn. Vydá sa na výlet naprieč krajinou s ochrankyňou a dcérou Atény, aby zachránil svoju unesenú mamu, získal Zeusov blesk a predišiel smrteľnej vojne medzi bohmi.