KomédieAnimované
Keď Loisina teta zomrie a prenechá svoje sídlo Griffinovcom, Peter sa chce hneď presťahovať a začať žiť vo veľkom. Keď sa však počas aukcie nechá úplne uniesť ponúkne desať miliónov dolárov za umelecké dielo, a tak je nútený svoj nový domov zaň vymeniť. Keď Peter zistí, že kaštieľ bol kedysi nevestincom a nestojí ani za cent, musí vymyslieť plán, aby zachránil situáciu.