Pohľad von
Keď manželku miestneho futbalového hrdinu postrelia počas nepodarenej lúpeže, Will je odhodlaný rýchlo vyriešiť zdanlivo jednoduchý prípad. Angie a Ormewood vyšetrujú vraždu miestneho realitného agenta.