Psia politika
Jake hľadá odpovede a nečakane narazí na niekoho, o kom si myslel, že ho už neuvidí.
Jake hľadá odpovede a nečakane narazí na niekoho, o kom si myslel, že ho už neuvidí. Huck a Quinn si najmú známu tvár, aby im pomohla upokojiť mediálnu búrku okolo Olivie. Fitz rýchlo zisťuje, aká je skutočná cena milosti, keď vidí, že nie všetci tak úplne podporujú jeho konanie.