Presto
Dôstojnosť. Rozvaha. Záhada. Nič menej neočakávame od skvelého kúzelníka Presta z prelomu storočia. Ale keď zabudne nakŕmiť svojho zajaca príliš veľa krát, netušíme, čo máme čakať! Tento vtipný krátky film od Pixaru ukazuje stupňujúcu sa smolu úžasného Presta, jeho zajaca Aleca a čo sa stane na javisku, keď kúzelníkovo ego vyprovokuje dôvtipnú pomstu od jeho zanedbaného spoluúčinkujúceho.