Príšerky: Univerzita
Disneyho Pixar uvádza veselý príbeh dvoch rozdielnych príšeriek, z ktorých sa stali priatelia na celý život. Pridajte sa k Mikovi a Sulleymu a prežite s nimi prvý semester na Univerzite pre príšerky.