Problémy s električkou
Vodiča vozu Oswalda zastaví na koľajniciach krava, ktorá sa odmieta pohnúť. Potom sa ocitne pred strmým kopcom, s ktorým má voz problémy. Keď sa konečne dostane cez kopec, voz sa veľmi rýchlo vymkne spod kontroly. Zachráni Oswalda jeho šťastná králičia labka?