Nátlak
Na skromnú oslavu Danielových narodenín vtrhne labilný návštevník. Conrad a Victoria si zo Charlotte spravia figúrku v nenávistnom rozvodovom boji. Emilin plán sa začne rozmotávať.
Malú oslavu Danielových narodenín naruší nečakaný návštevník a spôsobí zmätok. Conrad a Victoria si zo Charlotte spravia figúrku v stupňujúcom sa nepriateľskom rozvodovom boji. Emily rozmotáva svoj rozsiahly plán, no naráža na ďalší problém.