Psí ostrov
Keď všetkých psov v meste Megasaki vyženú na obrovský ostrov skládky odpadov, 12-ročný Atari Kobayashi sa vydá na cestu, aby našiel svojho strážneho psa Spotsa.
Vizionársky režisér Wes Anderson vo filme Psí ostrov rozpovie príbeh Atariho Kobayashiho, zverenca skorumpovaného starostu Kobayashiho. Keď všetkých psov v meste Megasaki vyženú na obrovský ostrov skládky odpadov, 12-ročný Atari Kobayashi sa vydá hšadať svojho strážneho psa Spotsa. S pomocou jeho nových psích kamarátov sa vydá na cestu, ktorá určí osud a budúcnosť celej prefektúry.