Pasca
Lucy pripomenie Sashovi, že musí zničiť Pennyino predstavenie, ale ten váha, pretože ho s Penny spája úprimné priateľstvo.
Kampaň na vyzbieranie peňazí pre Pete-a ide veľmi dobre. Lucy pripomenie Sashovi, že jej má pomáhať a že musí zničiť Pennyino predstavenie, ale Sasha váha, pretože ho s Penny a jej priateľmi spája úprimné priateľstvo. Bakia požiada Mitcha, aby pre ňu napísal pieseň, aby sa konečne odpútala od minulosti. Cami chce začať s Tomom odznova a Penny sa konečne udobrí so Sebastianom, pričom Sasha zostáva mimo hry.