Queenmaker: Ako stvoriť IT girl
Na vrchole éry dedičiek v New Yorku sa anonymný bloger infiltruje do manhattanskej smotánky a tým pozdvihne spoločenských prominentov do nových výšin. Keď odhalia tvorcu webstránky, ten, kto stál v pozadí bol niekto, koho nikto nečakal.