Ratatouille
Od tvorcov filmov Autá a Rodinka úžasných prichádza prelomová komédia, ktorá ti umožní zažiť Paríž z úplne novej perspektívy. V jednej luxusnej parížskej reštaurácii sníva Remy, odhodlaný mladý potkan o tom, že sa stane renomovaným francúzskym šéfkuchárom. Remy sa nevie rozhodnúť, či má splniť želania rodiny alebo si má ísť za svojím snom a spolu so svojím priateľom Linguinim spustí lavínu úsmevných udalostí, ktoré obrátia mesto svetiel hore nohami.