Obnova
Conrad si najme Bizzy Prestonovú (Ana Ortizová), známu vymetačku barov, z ktorej sa medzitým stala odborníčka na PR, aby očistila Graysonovcom meno. Emily sa zahĺbi do svojho plánu a Nolan pripravuje vlastnú schému pomsty.