Pamätáš si ma
Ambulanciu navštívi žena z Cooperovej minulosti; tehotná žena po autonehode zažije ťažkú stratu pamäti; Violet a Sheldon sa hádajú.
Cooper zažije prekvapenie svojho života, keď do ambulancie príde žena z jeho minulosti; Addison má konzultáciu so svojou pacientkou Jodi, ktorá je v ôsmom a pol mesiaci tehotenstva a trpí ťažkou stratou pamäti po traumatickej autonehode; Sheldon a Violet majú nezhody, keď ich pacient, manžel Jodi, Zach, zvažuje, že opustí svoju manželku a vezme si so sebou dieťa.