Robin Hood
Pred mnohými rokmi sa v ďalekej zemi odohral neobyčajný legendárny príbeh, ktorý hovorí o sile odvahy a priateľstva. V Disneyho príbehu o Robinovi Hoodovi sa pripravte na hrdinské dobrodružstvo, nezabudnuteľné postavy, nádhernú hudbu a množstvo zábavných situácií. Hrdina Robin Hood spolu so svojím verným spoločníkom Malým Johnom a oddanou družinou sa pustia do množstvo humorných a odvážnych činov, aby oklamali chamtivého princa Johna a vrátili obyvateľom Sherwoodskeho lesa radosť a šťastie.