Rodinka Úžasných 2
V Rodinke Úžasných 2 dostane Helen šancu viesť kampaň za návrat superhrdinov. Bob sa musí naopak hrdinsky postaviť najmä k normálnemu životu v domácnosti a postarať sa o svoje deti Volet, Dasha a malého Jack-Jacka, ktorého superschopnosti ešte len objavíme. Tento zámer nevyjde, keď sa objaví nový zloduch s úkladným a nebezpečným plánom, ktorý všetko ohrozí. Parrovci ale majú radi výzvy, najmä ak majú po boku Frozona. Práve preto je ich rodinka taká Úžasná.