Z mäsa a kostí
V Oliviinej firme musia všetci konať, keď dôjde k narušeniu bezpečnosti. Fitzova volebná kampaň stagnuje a on zvažuje, že pôjde proti Oliviinej rade. Adnan a Maya plánujú svoj ďalší krok.