A teraz kam
Meredith a April ide práca na klinike ako obyčajne, a to aj napriek zmätku v ich osobnom živote.
Derek sa pripravuje na svoje sťahovanie do D.C. a Meredith sa snaží zamestnávať prácou na klinike. Jackson a April sa vyrovnávajú s ťažkými správami. Arizona a Amelia uvažujú o tom, ako ísť na doktorku Hermanovú.