Ilúzia
Vzťah Victorie a Conrada podľahne skúške, keď obnovia vzájomnú vernosť a lojálnosť. Medzitým priveľmi špekulantský Mason Treadwell pokračuje v dôkladnom vyšetrovaní, lenže Emily s Amandou majú problém udržať svoju minulosť v tajnosti.
Puto, ktoré spájalo Victoriu a Conrada podľahne skúške, keď obnovia vzájomnú vernosť a lojálnosť. Medzitým priveľmi špekulantský Mason Treadwell pokračuje v dôkladnom vyšetrovaní, lenže Emily s Amandou majú problém udržať svoju minulosť v tajnosti. Nolan konfrontuje Padmu, prečo sa u Daniela informovala o Davidovi Clarkovi. Jack znovu otvorí Stowaway.