Separačná úzkosť
Takmer dva roky po útoku na ambasádu v Islamabáde si Carrie buduje nový život v Berlíne. Ale jej pokojný život je v ohrození, keď ju úloha od jej šéfa prinúti vrátiť sa do nebezpečného sveta, ktorý zanechala.