Grant: Pre ľudí
Olivia a jej tím sa spoja, aby pomohli Quinn, ktorá sa ocitla v tragickej situácii. Keď jedno vyhlásenie otrasie Fitzgeraldovým prezidentským úradom, Cyrus sa obráti na Oliviu.
Keď sa Quinn ocitne v tragickej a kompromitujúcej situácii, Olivia a jej tím sa jej vydajú na pomoc. Keď Bill Chambers urobí vyhlásenie, ktoré od základov zatrasie Fitzgeraldovým prezidentským úradom, Cyrus sa musí neochotne obrátiť na Oliviu.