Správny čas
Devon sa obáva následkov, keď nikto z kolegov nerieši sťažnosti matky po pôrode a núti Bella, aby prijal drastické opatrenia. Conrad musí Nic oznámiť správy o zhoršujúcom sa stave Jessie. Raptor, Mina a Kit majú medzitým plné ruky práce, keď prijmú na pohotovosť matku a syna so šokujúcimi zraneniami.