Sluhovia dvoch pánov
Blackthornov príchod do Osaky podráždi osie hniezdo protivníkov. Mariková sa ocitne rozpoltená medzi svojím poslaním a vierou, keď musí tlmočiť barbarovi v zajatí lorda Toranaga.