Iba priatelia?
Penny bojuje s niekoľkými problémami: je zmätená zo svojich citov k Robovi a Sebovi, je na nože s Camillou a v škole má konflikt so svojou novou rivalkou Marthou.
Penny bojuje s niekoľkými problémami: je zmätená zo svojich citov k Robovi a Sebovi, je na nože s Camillou a v škole má konflikt so svojou novou rivalkou Marthou. Penny sa snaží vyliať Sebovi srdce, ale ten sa s ňou vo svojej hrdosti rozíde. U Roba nájde pochopenie a zmieri sa s Camillou. Sasha sa vďaka Pennyinmu zásahu vyberie do detského domova, aby presvedčil Vicky, aby sa vrátila na M.A.R.S.